Freelance Jobs

Saturday, June 27, 2009

PROJEK WWW.MALCONWEST.COM

Untuk makluman semua..saya sedang berusaha kearah mewujudkan www.malconwest.com itulah projek idaman saya. dengan bantuan kawan-kawan lama saya sedang berusaha untuk ke arah tersebut. selepas ini..domain http://kehidupandilebanon.blogspot.com akan ke www.malconwest.com. lebih ceria,lebih padat...erm projek ni dibantu dengan sahabat lama yang dijumpai dengan tak sengaja. itulah namanya rezeki. saya harap dapat sokongan dari semua sahabat2 baik saya..kepada sahabat lama saya dari USM Penang dan Transkerian atau dari sekolah lama saya SMAKK dan SMA Limauan Sabah. Boleh berhubung semula. Buddy bilik Anas dan Midi..pergh korang sedang seronok la..Member2 Quality Control n Instrumentation. bole jumpa nanti. Hassanuddin, Azriza, Zack korang dah jadi PTD cari la kami...Sapa2 member lama 1998-2001 email malconwest08@gmail.com . Kepada yang pernah ambil LKM 400 atau MAA 122 tu mmg member kamcing..gile betul bahasa melayu pun amik 2 kali..WED...pasal plat moto ko WED tu melekat nama ko WED kalo tak Sapari Toman org kenal..

No comments: