Sunday, February 15, 2009

SEMALAM DI KEDAI CERMIN

Di Byt Jubail ada sebuah kedai kaca mata. Pelik betul kat lubnan ni. Nak buat kaca mata kena jumpa doktor mata. Kat kedai takde masin yang bole bagi untuk prekripsi mata. Kalo kat Malaysia tu semua ada. Harga erm..Bole tahan gak 150USD. tapi satu aku macam tak faham, diorang ni macam tak reti nak cutting lens.Tah hapa-hapa.

Jesteru itu nasihat aku le.Kepada yang memakai kaca mata...make sure beli spare at least 2 pasang kalo pegi mision camni. beli kat Malaysia puas hati.Kurang -kurang dapat le payung sekaki 2.

SEMALAM DI KEDAI CERMIN

Di Byt Jubail ada sebuah kedai kaca mata. Pelik betul kat lubnan ni. Nak buat kaca mata kena jumpa

KADAR ELAUN UNITED NATION UNIFIL

KADAR ELAUN UNITED NATION UNIFIL

Seseorang akan dibayar dengan kadar seperti berikut:

1. Elaun Misi = USD 1028.00 sebulan
2. Elaun Pakar = USD 303.00 sebulan utk 10% kekuatan
contoh USD 303 X ( 10% X 230 orang)
= USD 303 X 23 org
= USD 6,969
= USD 6,069/230 org
= USD 30.30 seorang akan dapat
3. Elaun Harian = USD 1.28 sehari
4. Elaun Cuti = USD 10.50 X 7 hari ( untuk 6 bulan) untuk 9 bulan + lagi 3.5 hari
= USD 10.50 X 10.5 hari
= USD 110.25

Dipetik Daripada PAYMASTER MALCON WEST

KADAR ELAUN UNITED NATION UNIFIL

KADAR ELAUN UNITED NATION UNIFIL

Seseorang akan dibayar dengan kadar seperti berikut:

1. Elaun Misi = USD 1028.00 sebulan
2. Elaun Pakar = USD 303.00 sebulan utk 10% kekuatan
contoh USD 303 X ( 10% X 230 orang)
= USD 303 X 23 org
= USD 6,969
= USD 6,069/230 org
= USD 30.30 seorang akan dapat
3. Elaun Harian = USD 1.28 sehari
4. Elaun Cuti = USD 10.50 X 7 hari ( untuk 6 bulan) untuk 9 bulan + lagi 3.5 hari
= USD 10.50 X 10.5 hari
= USD 110.25

Dipetik Daripada PAYMASTER MALCON WEST