Wednesday, April 1, 2009

MASA SUDAH BERUBAH

waduh...ni la masa yang paling genting. dah 2 hari mengalami perubahan masa. sakit kepala woooooooo. bangun cam biasa jam 6.Betul la kata ustaz Khairul tu. mmg tak yah makan apa2. nanti sapa yang balik buat cam biasa jer. time ni aku kat HOMI2u..seharian aku keluar ke melaka nak cari PUSPAKOM dan JPJ. peh nak cari jer dekat 3 jam baru jumpa .punya ler susah..

Kepada yang masih belum bercuti dan bertugas. selamat bertugas dengan ikhlas dan jujur.....

MARCI