Wednesday, April 1, 2009

MASA SUDAH BERUBAH

waduh...ni la masa yang paling genting. dah 2 hari mengalami perubahan masa. sakit kepala woooooooo. bangun cam biasa jam 6.Betul la kata ustaz Khairul tu. mmg tak yah makan apa2. nanti sapa yang balik buat cam biasa jer. time ni aku kat HOMI2u..seharian aku keluar ke melaka nak cari PUSPAKOM dan JPJ. peh nak cari jer dekat 3 jam baru jumpa .punya ler susah..

Kepada yang masih belum bercuti dan bertugas. selamat bertugas dengan ikhlas dan jujur.....

MARCI

3 comments:

Commander said...

Kepada semua anggota Kumpulan 3 yang bercuti di Malaysia selamat bercuti, dan jangan lupa nak balik ke Lubnan pulak. Terima kasih diatas ingatan Capt Arlizam agar kami di sini bertugas dengan IKHLAS DAN JUJUR

Anonymous said...

salam..
kepada MALCON 3 yang akan kembali 1 mei ni..selamat kembali k sisi insan2 tersayang yang telah lama d tinggalkan..moga setiap jasa kalian d bumi anbiya'..d sisiNYA d kira sbg ibadah..
saya juga ada kenangan indah dengan 'orang' d camp kaoukaba..semoga abadi..
wsalam

Anonymous said...

selamat kembali ke malaysia