Sunday, January 4, 2009

Pertama Kali Menulis


Entah kenapa pulak aku nak merekod apa yang berlaku. munkin teringat kepada masa yang berlaku tak akan berulang. betul ke? betul la tu. Dengan ini munkin akan menjadi satu cacatan peribadi sepanjang misi di sini. bukan senang oiii nak menulis ni. kalo sebab bukan tabiat tu munkin sukar. sebab dulu cikgu ada mengajar untuk menulis. sebab mata pena lebih tajam dari mata pedang. sebab satu lagi untuk kenangan di hari kemudian. tapi lebih baik aku menulis secara ..... ikut dan , sebab yang lahir time tu secara natural.

Time macam ni teringat le kat anak-anak. tapi sejuk tu membuat kepala jadi membeku. dah le beku nak unfreeze tu mengambil masa yang lama. tapi kalo nak mula menulis ni biar sikit-sikit lama lama jadi bukit. pas jadi bukit boleh jadi gunung.

esok bole sambung cerita lagi..

No comments: