Freelance Jobs

Wednesday, January 7, 2009

Komputer Kena Bomb


Hari ini, semalam merupakan tragedi bagi aku.komputer aku kena bomb.gara2 aku nak update bios.punya le susah takde komputer ni.macam nak marah jer.kalo software tu dah lama settle.tapi ini melibatkan hardware.jenuh aku cari reference untuk repair. akhirnya aku kena ikhtiar cara lain. satu lagi aku heran camne org arab ni untuk jual ayam.kalo beli ayam kat pasar 8usd dan kalo siap masak pun 8 usd.kat mana dia untung.pelik betul.kena tipu lagi la org malaysia ni.



Lirik Lagu Ketahuan - Matta Band

dari awal aku tak pernah
percaya kata-katamu
karena ku hanya melihat
semua dari parasmu


terakhir kau bilang padaku
kau tak kan pernah selingkuh
tetapi ternyata dirimu
bermain di belakangku

**
saat kumelihatmu
kau sedang bermesraan
dengan seorang
yang ku kenal

wo oh.. kamu ketahuan
pacaran lagi
dengan dirinya
teman baikku

wo oh.. kamu ketahuan
pacaran lagi
dengan dirinya
teman baikku

kembali ke **

tapi tak mengapa
aku tak heran
kar’na dirimu
cinta sesaatku

(wo oh.. aku ketahuan
pacaran lagi
dengan dirinya
teman baikmu ) 2x

No comments: