Freelance Jobs

Tuesday, November 3, 2009

PENGGUNAAN ARMY.NET


Rasanya ramai orang biasa menggunakan perkhidmatan email yang disediakan oleh pihak ketiga. Penggunaan email seperti yahoo,google,hotmail dan sebagainya. Apa yang dimaksudkan dengan email ?
"Electronic mail, often abbreviated as email, e.mail or e-mail, is a method of exchanging digital messages, designed primarily for human use. E-mail systems are based on a store-and-forward model in which e-mail computer server systems accept, forward, deliver and store messages on behalf of users, who only need to connect to the e-mail infrastructure, typically an e-mail server, with a network-enabled device (e.g., a personal computer) for the duration of message submission or retrieval. Originally, e-mail was always transmitted directly from one user's device to another's; nowadays this is rarely the case".

Penggunaan army.net yang dikeluarkan oleh ATM tidak dimanafaatkan dengan sebaiknya. Munkin tidak biasa dengan paparan yang digunakan atau tidak mahu gunakan. Apapun sokonglah sistem email yang telah digunakan. Bukan apa, sampai bila nak bergantung kepada sistem orang lain. Sistem ini akan meningkat sekiranya ramai orang menggunakannya setiap hari. sokonglah email army.net. Kalau ada komen boleh hantar kepada admin portal ini.


Ikhlas


ARLIZAM ARIFFIN
Kapt

penpegpem.5kod@army.net

No comments: