Freelance Jobs

Sunday, March 29, 2009

CUTI SEMASA BERTUGAS 21 HARI

Semalam adalah masa untuk pertukaran waktu. kira hari ni dah tambah sejam dari biasa. kalo terlupa tambah sejam tu memang akan subuh gajah.so aku just nak cerita sedikit pergerakan bercuti. semalam 28 mac 2009 jam 2100 taklimat penerbangan bagi bercuti telah disampaikan kepada semua anggota yang akan bercuti. penerbangan cuti ini seramai 6 x pegawai dan 48 x anggota khusuk mendengar taklimat yang di sampaikan oleh mej sahari (good job). soalan 2 tentang percutian dijawab oleh mej sahari. " kalo time cuti kereta rosak masa nak pegi airport camne tuan" Senang je.....BAT D 200 je......so jawapannya make sure le sampai on time.

Penerbangan pada 31 mac 2009 jan 1445 dari beirut ke bahrin menaiki pesawat gulf air. sampai kat bahrain akan transit selama 2 jam sebelum sambung penerbangan pada jam 2045 dan dijangka sampai ke malaysia 0915 pagi jam malaysia.

fuh.....tak sedar dah nak sampai bercuti.. kepada yang masih bertugas teruskan bertugas sehingga masa percutiaan anda akan tiba. kepada yang bercuti. jaga keselamatan termasuk yang menulis ni. sesekali tu berziarah lah ke rumah sanak saudara. kepada yang shoping sakan bawak itu ini semasa kat sini.. hati 2 tak semua ori. kat malaysia ada gak benda yang sama. berbelanja mengikut kemampuan.

No comments: